چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵

همزمان با پانزدهمین رویداد کسب‌وکار در آذربایجان غربی دایر می‌شود؛

نمایشگاه معرفی و فروش محصولات تولیدی کسب‌وکارهای محلی و صنایع دستی در کتابخانه مرکزی ارومیه

نمایشگاه کسب و کارهای خانگی کتابخانه مرکزی ارومیه

در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و همزمان با پانزدهمین رویداد کسب و کار در آذربایجان غربی، نمایشگاه فروش و معرفی محصولات تولیدی کسب و کارهای محلی و صنایع دستی در کتابخانه مرکزی ارومیه دایر می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، همزمان با پانزدهمین رویداد کسب و کار در آذربایجان غربی و در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد، مشاغل خانگی و محلی و صنایع دستی، نمایشگاه فروش و معرفی محصولات تولیدی کسب و کارهای محلی و صنایع دستی در کتابخانه مرکزی ارومیه دایر شده و تا ۲۴ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

کتابخانه مرکزی ارومیه و سایر شهرستان ها، دارای فضاهای نمایشگاهی بوده و صاحبان کسب و کارهای کوچک و خانگی می توانند برای برگزاری نمایشگاه و فروش محصولات خود با رؤسای ادارات شهرستان ها هماهنگی کنند. علاقه مندان جهت حضور در این نمایشگاه و فروش دستاوردهای مشاغل خود، می توانند با شماره ۰۴۴۳۳۴۸۰۸۶۰ تماس بگیرند یا با مراجعه حضوری به اتاق ریاست کتابخانه (طبقه همکف) اقدام کنند.

گفتنی است، پانردهمین رویداد ملی کسب و کار به منظور حمایت از کسب و کارهای کوچک و بهره مندی از دانش، نظریات و ایده های  اساتید و صاحبنظران حوزه کسب و کار به همت اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی و با حضور مدیران کشوری، استانی و صاحبان کسب و کار روز پنج شنبه ۲۴ خردادماه ساعت ۹ در سالن جلسات این کتابخانه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه معرفی و فروش محصولات تولیدی کسب‌وکارهای محلی و صنایع دستی در کتابخانه مرکزی ارومیه

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 0 =